|
Petak, 17 Travanj 2009 02:00 |
 Kolone na semaforima i naizmjenična vožnja jednom trakom kolnika državne ceste, već su odavno svakodnevnica za sve vozače koji prolaze magistralom kroz Plat. Platsko klizište koje je staro koliko i sama magistrala, podzemne vode i izvori, ali i dugogodišnja nebriga za održavanje učinili su svoje, pa je mogućnost vožnje jedinom prometnicom koja Plat, Cavtat, Konavle i Zračnu luku Čilipi povezuje s Župom i Gradom dovedena u pitanje. Radovi su počeli krajem Ožujka, a kako je riječ o iznimno složenom projektu, nije poznato na što će se sve naići kod izvođenja radova, pa se u Hrvatskim cestama nisu upuštali u prognoze o datumu završetka radova.
 Na gradilištu smo doznali da je u tijeku radovi na građevinskoj jami na mjestu južnog dijela kolnika. Uklanja se dosadašnja podloga do dubine od 12 metara ispod razine ceste. Na tom će se nivou ukopati 60 pilona, od kojih će 30 južnih biti duboko 12 metara, a druga polovica, sjeverni, 10 metara. Na vrhu pilona biti će izvedena je armirano betonska ploča. Priče o gradnji vijadukta kojim bi se premostilo klizište su odbačene kao netočne. |